niedziela, 5 października 2014

Załamka xD

Kochani wy moi... załamałam się i co najgorsze ..........przez was! Jest mi bardzo przykro, ponieważ jak sprawdzam ilość wyświetleń to widzę, że wzrasta, a z tego jednego koma nici. Dlaczego wy mi to robicie? Czy ten blog na prawdę jest aż taki tragiczny? Jeśli tak to w każdej chwili mogę go usunąć. Niektórzy żądają 20 komentarzy i je dostają, a ja chcę tylko 5 i i tak ich nie mam :'(. Jak na razie postanowiłam zawiesić bloga (niestety bardzo wcześnie). Tylko od was zależy na jak długo go zawieszę.  Jeśli mój blog wam się podoba to napiszcie mi to, a jeśli nie to też zostawcie po sobie opinię w postcaci komentarza.
Odmeldowuję się z załamaniem psychicznym, żegnajcie :'(
Ṽ~ Vic

3 komentarze:

  1. Twój blog jest świetny!Poznałam go dopiero dzisiaj,ale strasznie mi się podoba <3
    /Pandzia :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Supeeerr booog!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Heeeej, głowa do góry! To, że mało osób komentuje nic nie znaczy. Dużo osób którzy czytają opowiadania nie mają konta na Google czy gdzieś tam. A co do samego bloga to naprawdę niezły. No, ale kurde szkoda. Dzisiaj znalazłam Twojego bloga, wciągnełam się a potem przeczytałam najnowszego posta. Słuchaj wiele osób zawiesza blogi z braku weny, czasu lub własnych problemów. A to że mało osób komentuje Twojego bloga nie znaczy że masz go od razu zawieszać... No ale to Twój wybór, jeśli lubisz pisać to, to rób i nie przejmuj się komentarzami lub ich brakiem. Piszesz świetnie, serio. Tak skrycie to mam nadzieję że Logan i Kamila będą razem. No i cóż... Nie pozostało mi chyba nic innego jak czekać, motywować Cię i prosić o kolejne rozdziały

    OdpowiedzUsuń